I'm just as human as a human can be.

nu är klockan halv elva och jag och madde har skippat svenska c.
igen.
blev osäkra på om vi skulle hålla vårt tal idag eller inte, och trots mina halvlama försök till att "amen kom igen nu, så har vi det done with sen" så slutade det alltså såhär. i datasalen på tredje våningen. sugna på ko-sanmat. as always.

jag har ont överallt.


det var riktigt tungt att lämna sängvärmen imorse vill jag berätta, särskilt efter att m kom tillbaka och lade sig efter att ha varit uppe en stund. visade sig att han skulle jobba i araslöv under dagen och därför inte började förrän åtta. mysigt, men farligt. först mobbade han mig för att jag tog upp hela 1.60sängen alldeles själv, sen somnade jag om i ren protest och vaknade kvart i åtta. 08.05 går bussen. 10 minuter tar det att gå till bussen. bussen är aldrig sen.
förutom idag.
så. jävla. klart.


mikaela: - alltså, jag trodde inte vi skulle ha nationella så jävla länge.
madde: (helt förstörd) - NEJ JAG VET! det är typ ett halvt dygn!!
madde, jag gillar dig.



Kommentarer
Postat av: madde

det ÄR faktiskt ganska länge!
(föresten, när äter vi på Kosan?)

2008-04-22 @ 10:51:44
URL: http://maddesmatorgier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0