born a rolling stone.

jag har upptäckt tradera.
prisa gud.


efter både en och hundra duster med att få i den satans granen i sin fot, på rätt plats och med rätt sida framåt och dessutom få det åbäket att STÅ RAKT, slog jag upp ett glas vin och gav upp. jag kunde väntat till m kom hem med en riktig hyvel och låtit honom sköta grovjobbet, men enbart för att han var så jäkla kinkig när vi köpte den och enbart för att jag faktiskt inte fick min jädrans kungsgran utan en helt vanlig ful, samt enbart för att han aldrig skulle fått upp den innan nyår, gav jag mig fan på att få upp den själv tills han kom hem från träningen. svettig blev jag, och arg, där jag satt med min ynkliga brödkniv och karvade. förbannad blev jag när jag krälade under och försökte få den saten att stå någorlunda rakt. men, förvånad blev han iallafall, och när jag visade min rödprickiga flammiga stackars inflammerade kropp och väste "titta! titta här! utslag! och en jävla massa dessutom! vaFAN tror du jag ville ha en kungsgran för!?" så fick han så dåligt samvete att han körde och köpte pizza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0