femton gastar på död mans kista.

ja, en flaska rom hade inte suttit fel faktiskt. jag lever och andas pippi långstrump för tillfället. gah.

nog för att tellme är världens sötaste lilla charmtroll, EVER och för alltid och sådär, men jag börjar nog helt enkelt bli för gammal för sånt här. hon ska göra en det ena, en det andra, och så det där tredje också. hon ska göra allt på samma gång och hon ska göra det nununu, annars tar det hus i helvete i det lilla livet. hon ska ha mat, men hon vill inte äta. hon ska rita, men helst direkt på bordet. hon ska leka, men inte om inte jag är med. hon ska vila, men hon vill inte ta det lugnt.
det värsta är att hon är för satans lik mig.


en liten powernap hade INTE suttit fel. jag säger bara det. inte. fel. inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0