kom, ta min hand.

vaknade med brolles "det är hon" på hjärnan idag. haha. svårtippat.

sitter i systers lägenhet framför pippi, dagen ska ägnas åt tellmepass. findockan.

madrid var härligt.
fredagens "utgång" rolig.
gårdagens shoppingrunda på stan (var menad för julklappar - blev bara tre till mig själv) på stan och efterföljande middag och mys hos familjen färlöv var trevlig som tusan.
imorgon blir det dessutom julmys hos mig, alla som inte fått sms om det: min telefon är störd och jag går för närvarande inte att nås. vet inte riktigt hur många som inte fått veta nåt, men så är det iallafall. welcome, you all.
(och emily, vart FAN håller du hus?)

underbart vinterväder ute, vi ska snart bylsa på oss kläder och bege oss utåt. ska handla och även ta en sväng på stan, vilket gör man först? ska vi gå till maxi, handla, fika lite och sen gå hem med kassarna innan vi går till stan och en runda där? de öppnar ju ändå inte förrän ett, eller? köpa lite bullar och pålägg på maxi och gå hem med frukost till m kanske? hm, får nog bli så. sen stan. möjligtvis även rusta.

på tisdag blir det panikshopping av julklappar, ett ekande bankkonto tillåter inte sådana utsvävningar innan löning. igår blev det dock fyndat två tröjor till aspriser. mer sånt tack! sen är det jul och hej vad det går och bjällerklang och allt. i mellandagarna blir det sagan om ringen-race och shoppingtur till malmö.
shit. nu börjar det.
snart 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0