let me show you what it really means.

jisses amanda, idag är det - för er som missat det - NYÅRSAFTON!
låt mig bara klargöra en sak. JAG ÄLSKAR NYÅR.
faktum är att jag älskar nyår så pass mycket att de senaste nyåren inte riktigt gått så bra. igår när jag pch fialotta körde till väla körde vi för övrigt förbi skylten mot krika, och kalla kårar sprang längs ryggen. det måste ha varit nyår 05/06. de matade hunden med fimpar och jag fick brösten insmorda med isbitar av samme person som ett flertal plågade timmar senare kröp ner och började tafsa på emelie i den ende säng vi kunde få tag på i kaoset, i tron om att det var jag.
nyår 06/07 låg jag och spydde i en trappa i 4 timmar. för ett år sedan, nyår 07/08 fick jag ta hand om en viss liten människa som blev ASFULL och även motta några hotsamtal från nåt anonymt kräk som tyckte det var förjävligt så som jag hade betett mig mot en annan liten människa.
trots detta alltså, TROTS detta, så ÄLSKAR JAG NYÅR.
nyår är bättre än födelsedagar.

gott nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0