stilla natt, heliga natt...

... blev det inte mycket av natten mellan 25:e och 26:e. satan i gatan vad gin kan slå till!
fredagsmorgonen var däremot inte riktigt lika komisk. fick springa till tåget, betala 120 spänn för att komma hem, var törstig på juice och gick därför inom domus och köpte på mig 4 liter, kom hem och röjde undan från gårdagens förfest här hemma. därefter tyckte jag att jag gjort mig mer än väl förtjänt av en vrålfrukost med äggröra, köttbullar, julskinka och västkustsallad. det satt ungefär lika fint som den kalla tacopajen jag åt direkt ur formen vid tretiden inatt.
mums filibabba. alkohol är BRA.

(har jag däremot sagt nåt dumt till nån som inte förtjänat det, d.v.s den knäppa brudjäveln på toaletten som råkade bli sparkad på och idioten till kille vid garderoben som trodde det skulle gå snabbare om han betedde sig som ett svin fett borträknade, samt betett mig ovanligt respektlöst så ber jag härmed ödmjukast om ursäkt.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0