the pride is not broken.

har precis öppnat kuvertet från högskolan och fått all info om kursen. wuhuu! nu börjar det, nu är det på riktigt. och DAMN, vad jag är lycklig över det!

har precis landat på soffan efter en hel dags work at the office. fick hoppa in och pilla med pull eftersom det kommit en bautabeställning som inget hade tagit tag i, sen stannade jag och hjälpte till med inventeringen resten av eftermiddagen. har bara en massa siffror i huvudet, haha! sånt sliter, duktig idiot.
har dessutom varit en sväng på maxi (vart kommer alla dessa människor ifrån!?) och inhandlat paradiset på flaska: favoritsåsen från jensen's. mumma! var m:s kusinanna som introducerade den för mig igår, blev ju jensen-lunch efter bodies-utställningen som för övrigt var GRYM. riktigt bra, på ett sånt där litet perverst sätt. 
men tillbaka till såsen, för jag ska nämligen alldeles strax bege mig mot spisen och laga lite mat (sås med kyckling) och vänta på att porrboll kommer tillbaks från träningen så vi hinner kolla lite på alliansen. imorgon blir det väla med tjejerna - mys!


                                               

Kommentarer
Postat av: EMMA

JAG VILL PRATA MED DIG! Angående Takida och en viss person som jag BARA var tvungen att tracka. Tar dte via telefon. Fy mig.

SAKNAR ER <3



Emma

2008-12-29 @ 21:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0