can't explain the way I'm feeling tonight.

drygt en vecka sen papp och hjörd åkte nu, och jag har inte bloggat. förlåt amelie. sanningen att säga vet jag inte vart tiden tagit vägen. jobbade hela helgen, och stängde sen in mig framför datorn och projektarbete. skrev hela arbetet på ungefär tre dagar, bra jobbat. var helt okontaktbar, svarade inte ens på sms. som tur var har jag en alldeles egen m som körde hit och lagade mat och var allmänt jättebra, trots att jag var argsint, lättirriterat pms-barn mest hela tiden. jävla fin kille, faktiskt.
(visserligen skulle jag kunnat ägna en av de faktiska PA-dagarna i förra veckan till att jobba åt just projektarbetet, men se då åkte jag och nötterna till ikea och åt köttbullar istället.)

blev utgång igår, fiasnyggot fyllder ju hela 19 gamla år idag! grattisgrattisgrattis!
blev biljard och banken, i nämnd ordning. funkar alltid! trevligt som tusan, trots att jag var nykter chaffis och mådde lite halvkasst.
idag blev det således försovning över det muntliga religionsprovet - ajdå! tobbe kommer avrätta mig. fan också. skjutsade amelie, som förvövrigt fick med sig nattligt sällskap hem (till MITT hus, bör tilläggas. MITT hus!) över natten, till hemma-bussen vid tretiden. kom tillbaks till ett tomt hus, m hade redan stuckit till träningen, och plockade i ordning efter gårdagens framfarter.
nu ska jag hoppa in i duschen, sen köra till bromölla och hälsa på farfar. inatt blir det storsängen.

ljudlektion imorgon - studentradion drar igång nu. jag orkar helt enkelt inte ta studenten i år. sorry.


Kommentarer
Postat av: Marie

Fuck you, I miss you!

2008-02-07 @ 19:56:56
Postat av: Favorit-Amelie

FÖRLÅT ÄLSKLING!

2008-02-07 @ 22:06:13
URL: http://aaamelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0