sjung en sång om oss.

jag fastnade i en bilolycka imorse, första parkett, och blev rädd. jag är så jävla rädd för utryckningsfordon, jag fattar inte varför. satt inklämd mellan två brandbilar, ett akutteam och tre ambulanser och försökte hålla mig för gråt.
sen körde jag marita till sjukgymnasten, gick i skolan, körde hem, sov, tog emot kisarna, körde till stan och plockade upp modern min innan det blev thelmahämt på dagis. nu sitter jag fast framför teletubbies och ska snart hämta syster på jobbet, och få langos på köpet.

FÖRLÅT MIG, FADER (läs: amelie) TY JAG HAR SYNDAT. jag ber härmed ödmjukast om ursäkt för allt jag gjort fel och dumt och hemskt. och sådär. amen.

(paolo roberto var i bromölla igår. jag var också i bromölla igår. jag gick aldrig och lyssnade på paolo roberto. det är lite sorgligt. paolo roberto är nämligen väldigt, väldigt, väldigt cool.)





Kommentarer
Postat av: Favorit-Amelie

FADER: Du är förlåten.

2008-02-10 @ 19:24:44
URL: http://aaamelie.blogg.se
Postat av: Marie

HAHAHAHAHAHAHAHA. Paolo Roberto?
You have got to be kidding me.

2008-02-12 @ 21:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0