a breath away's not far to where you are.

gårdagen visade sig så småningom bli en mycket trevlig historia. jag hämtade upp johanna i fjälkinge, vi körde ut till näsby ("och så svänger vi lite, jaaa!") och tro det eller ej gott folk, men jag kom så mycket som tvåa (2:a) i den mycket prestigefyllda bowlingmatchen. egentligen kan man nästan säga att jag vann, för den ende som slog mig var stoffe, och han var typ 60 poäng över alla andra. han får inte vara med. alltså vann jag.
efter bowling var det lite velande som gällde, innan vi bestämde oss för att löpa linan ut och köra på sällskapsspel återstoden av kvällen. vem vann i "scattegories"? VEM vann i "scattegories"? JAG SJÄLV KANSKE?
jodå, så var det.

dagens morgon var däremot ingen spännande sak. kvart i tre inatt rullade jag in med bilen längs med staketet, efter x antal vattenplaningar, bör tilläggas, och då stod redan m utanför och väntade. duktig vovve, sitt fint.
sen blev det jobbigt. häng med här:
- somnade vid halv fyra
- gick upp igen likt zombies halv åtta
- körde till färlöv för att hämta lillasyster
- körde till stan för att lämna lillasyster
- körde tillbaks till färlöv, där m åt frukost och mikaela bara dundrade ner för trappan och ramlade rakt i säng. social jävel, den där.
- missade klockan, vaknade vid 11
- fick skjuts till fjälkinge och bajsjobb

puh. det var jobbigt, vill jag lova. alltså ska jag snarast bege mig mot sängen, som skriker mitt namn. jag hör det, jag lovar. ska bara ta en snabbdusch och sen ett svanhopp rakt ner bland skrynkliga lakan och m-luktande kuddar. imorgon blir det sovmorgon och 25årskalas för syster.
nattnatt.


Kommentarer
Postat av: Marie

I need food.

2008-01-21 @ 17:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0