falling in, falling out.


katie melua - "if you were a sailboat"
say no more.


jaha, idag har det varit studenttrams för fulla muggar. hårusättning bokad, sminket likaså, och balklänningen har jag väl någorlunda koll på nu verkar det som. får se vad farmor säger, kan vara en klar fördel. träffar ju henne redan på söndag, då det blir kalas för hela slanten hemma hos familjen nilsson/nordkvist.
kalas var det även igår, m:s underbara farmor fyllde år och skulle firas, och det överlevde vi minsann också med god marginal. jag hatar att träffa släkter, oavsett vad alla säger så blir man så sjukt bedömd och inspekterad och framförallt jämförd. TRO MIG GOTT FOLK, JAG HATAR ATT BLI JÄMFÖRD. menmen, det var väldans trevligt, födelsedagsgrisen visade sig vara helt ofarlig och lika härlig som sin son och sin sons familj. vi gillar trevliga människor, jävla fint folkslag det där.

projektarbetet går sådär, går mest och väntar på att mitt liv ska ta tag i sig självt. (det går också sådär.)
ledig imorgon iallafall, härligthärligt, men farligtfarligt. jag får nämligen nattgäst när som helst, och säga vad man vill om det lilla livet, men att gå upp tidigt på morgnarna när jag är ledig - det är han ingen direkt hejare på.
nytt nummer imorgon folks, nu får det vara slut med det här tramset. hör av er om ni vill ha det.




Kommentarer
Postat av: Max

är det inte på sin plats att du delar ut nummret istället? Det blir ju lite svårt att höra av sig till dig då vi inte kan ditt nummer (och du sällan är hemma när vi försöker nå dig där). Anyways, ta hand om dig

2008-01-21 @ 11:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0