it's okay to be a little broken.

ska jag behöva byta blogg också? jävla idiot, lämna mig i fred.

suck, ibland blir man bara så trött. menmen, bloggkommentarer är väl det vi alla strävar efter? även om de handlar om att man är ett jävla fnask. väldans trevligt, såhär på måndagsmorgonen.
refreshing, som de skulle sagt någon annanstans.
blö.

fått lyxskjuts till skolan, alldeles för lat för att ta bussen. då är jag hellre först på plats och håller koll på läget minsann.
helgen var trevlig. i fredags sades det adjö till världens bästa josefine på världens bästa kaffe&sånt, ska ju till idre det lilla äcklet, men vi gillar henne ändå. tror jag. sen vart det ostostost och massamassa annat ätbart hos världens bästa marie tillsammans med världens bästa amelie, därpå biljard en väldigt väldigt kort sväng innan det blev dålig stämning. hem med sovplats till amelie, upp lagom till lördagslunchen och amerikanska pannkakor. sen var det hem och catcha upp lite med världen, två halvkassa filmer i min alldelesa ensamhet innan jag fick sällis vid tretiden. somnade vid sex, sov till två. det var mys.
så igår då, världens mysigaste söndag ägnades åt att inte göra ett dugg. sånt är trevligt. halv sex var det dock någon som kom på att han hade träning i fjälkinge om trekvart och bilen ståendes i stan. det var inte lika mysigt, det blev upp ur sängvärmen fortare än kvickt och köra rally med mercan.

(nu ska jag ha svenska i fyra timmar. heja fnasket.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0