I've been so tired I could not sleep.

hade hur trevligt som helst igårkväll, mycket folk var det och nästan alla var trevliga. lite kändisar också såklart, och trubadurerna var ungefär hur tappade som helst. halv tre lämnade vi bygget, då hade vi varit där sen klockan sju, och åkte brumbrumtaxi till färlöv och stora sängen. jag tror fan jag somnade så fort jag lade mig tillrätta.
och så - för första gången - vaknade JAG före m idag, som sov sött ända till klockan blev halv ett. JAG vaknade.  fantastiskt. en stadig frukost och en lång promenad i finvädret på det, sen tog jag bussen till stan, plockade upp m:s bil och brummade vidare till åhus. nu ska jag bortom domherrevägen på snabbvisit innan det blir ett kvickt stopp hos max som blir värsta vuxen på riktigt och drar in i lumpen imorgon dag, och sen tillbaks till färlöv.
som en gummiboll... nej, mikaela. tyst.

ledig imorgon, skönt som fan. skön säng blir det också inatt, så jag kommer sova som en prinsessa hela natten, och antagligen även större delen av morgondagen. jodå, ärlighet vara faktiskt längst. jag tror verkligen det blir så.

av den här veckans fem skoldagar går jag i skolan enbart på tisdag. det är också på tisdag då pappa och hjördis åker runt halva jorden och lämnar mig alldeles ensam med en stor gryta chili. nåja, alldeles ensam lär jag väl inte bli, det är bra.
nu - dusch och påklädning, sen - max och färlöv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0