remember when it rained.

sådär ja. ännu en nyårsafton avklarad. gottnytt, gottfolk.

nyårsafton spenderades i allas vårt kära färlöv med massa god mat, massa skratt och värsta trevliga människorna. när m började sluddra tog vi taxi in till stan, tittade på raketerna och stack sen in på frimus och dansade häcken av oss i ett par timmar.
så småningom fick jag tillochmed med mitt stackars bihang på åhusbussen, där han slocknade sött innan han ens hann sätta sig tillrätta. nyårsdagens morgon var därför ingen vidare trevlig historia, som sig bör. menmen, efter lite mat, frisk luft och allmänt mys har jag nu kört honom tryggt och fint tillbaka till underbara landet. lagom sletet.

imorgon är det hjördis alldeles egna födelsedag, vad köpa? ingen aning. kalas blir det iallafall, så mikaela måste... ja, gissa vad? STÄDA? knappast.


hahahahahaha. allvarligt talat. jag tror jag dör. mitt liv är en tragikomedi. vem vill ha filmrättigheterna?





Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har redan tjingat huvudrollen!

2008-01-03 @ 20:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0