sometimes word's so hard to find.

ledig idag också, hur fint som helst. somnade visserligen inte förrän fyra imorse, så det kom väl ganska lägligt ändå. världens finaste steg nämligen ytterligare litegrann i världens finaste-skalan igårkväll, då jag låg och höll på att gå under av tristess och saknad framför pa-arbete. efter att ha lovat dyrt och heligt i två omgångar telefonsamtal att jag faktiskt saknade honom hur mycket som helst och verkligen ville ha honom hos mig och ingen annan, ingen annanstans, fick jag tillslut ett leende som hördes ända till karlskrona och ett "släpp in mig då". underbaring där.

dagen har tillbringats på kaffe&sånt i vanlig ordning, med johanna. marie har ju gått under jorden, ingen aning vad som hänt med henne. kär och galen, månne? iallafall fick vi en smula sällskap till innebandysnacket, sen blev jag lämnad åt mitt öde på bussen hem. jag hatar verkligen att åka buss.

nu MÅSTE jag komma igång med mitt PA, hade det nästan going on igårkväll, men sällskapet var trevligare. senare ikväll blir det den stora, icke-gnällande sängen, och imorgon avslutas årets första skolvecka lite lagom slappt med en endaste, dödstråkig ljudlektion. bara att sätta igång nu då, med andra ord.
plugga nu mikaela, plugga.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0