ta dina minnen och försvinn ur mitt liv.

congratz to maddish sa vi som sagt till maddish i fredags, på cats såklart. mikaela nobbade utgången, men hade fruktansvärt trevligt de där timmarna framför nachos och efterrätt. trevligt som bara den att träffa brudarna, om inte alla så iallafall en del av skaran. love ya all!
(amelie körde. det var kul.)

i lördags var det jobb som gällde för min del, åkte direkt från sängen, den där man kan ligga raklång i på båda hållen, till fjälkinge och älsklingsjobbet. sjukt drygt. kvällen blev desto trevligare, bästisbiljard för hela slanten med nästan alla bästisbiljardbrudarna. det shotades tequila och dracks corona "MED LIME TACK!", och kvällen avslutades på burger king där vi fick skjuts hem till åhus och jag fick hysa så mycket som tre favoriter under samma tak över natten. det var mysigt.
på morgonen däremot var ingenting mysigt längre, då var det bara till att gilla läget och lämna myssängen och ta bussen till stan för vidaretransport mot fjälkinge och... ja, just det. JOBB. jävla bajsjobb. jag hatar det.
iallafall fick jag sällis hem och över natten. somnade vid tre.


NU ska jag skriva filosofiuppsats. oerhört intressant, ska ni veta. oerhört.
FAN TA DIG MADDE SOM ÄR PÅ JÄVLA TENERIFFA OCH SOM LÄMNAR MIG ENSAM BÅDE NU KVÄLLEN INNAN NÄR DEN JÄVLA UPPSATSEN PÅBÖRJAS OCH IMORGON PÅ DEN SATANS TRÅKLEKTIONEN.


och så drar religion a igång nu också, med favorit-tobbe. och projektarbetet har jag fortfarande inte börjat med.
fan.
imorgon blir det jävlar i havet kaffe&sånt, tjejer. be prepared.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0