vi hade allt, och friheten var ännu inte stulen.

det bidde ingen filosofi för mig idag.

hurra för msn när man är rastlös. projektarbetet? äh, det tar vi nån annan gång. kan inte klockan gå lite snabbare? tänkte försöka, läs 'FÖRSÖKA' med stora bokstäver, plugga lite. en dusch på det och kanske till och med en maskin tvätt, sen är jag redo för mys senare ikväll. läs 'SENARE' med stora bokstäver. så här kan jag sitta och vänta som ett annat jävla adventsljus. skyll mig själv. okej.

bajs på marie som leder toffelligan med hästlängder och som numera ska tituleras ÄRKETOFFELN, även detta med stora bokstäver. DU VINNER.

Kommentarer
Postat av: Marie

bajs på dig!

2008-02-08 @ 10:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0