walk with me, please.

johanna är hemsk. eller, iallafall lite översocial. nu har jag snart väntat en hel jävla timme med henne, bara för att flickjäntan inte kan se till att passa busstider.
när hon äntligen kan se till att komma hem ska väl jag också bege mig hemåt, göra en favorit i repris sedan gårdagen och sova sött en timme innan man skjutsar papp och hjörd till stationen kanske? jatack.
pappa och hjördis lämnar mig alldeles ensam med ett stort hus som kan börja brinna.
umgås med mig, folks. umgås med mig.
(eller, jag ångrar mig förresten. gör inte det. skäll på mig istället och säg upp bekantskapen med mig tills jag gjort mitt projektarbete. ska vara inlämnat på måndag - mikaela har en a4-sida med lösa anteckningar. heja mig.)

nu är jag hungrig. kan inte sluta drömma våta dagdrömmar om hemgjorda köttisbullar med lots of gräddsås och lite potatis till det. eller varför inte en fet jävla skål fetaost med tomat och tsatziki? usch, inte bra att vara skengravid.
snart hemma.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0