we go down to the river.


image35

4 januari 2008 är det idag, och vi säger "congratz to snyggish-maddish!" allihopa. den lilla sockertoppens 19:e födelsedag ska firas hela kvällen med pompa och ståt (dvs. cat's och utgång). ska bli sjukt kul att träffa tjejerna igen, tycker det börjar gå lite långt emellan gångerna nu... inte bra, inte bra.
fredagen fram tills utemys bjuder på innemys med thelma, som förövrigt är inne på sin tredje mugg yoggi för dagen. min ryggvärk, som var så påtaglig när jag klev av färlövsbussen imorse att jag kunde satt mig ner på trottoaren och råtjutit av smärta i ren panik, har äntligen släppt litegrann efter en väldigt stadig treo-grogg.
måste planera helgen, verkar bli sjukt invecklat att få allt att gå ihop. JAG HATAR ATT PLANERA. och jag hatarhatarhatar att vara fattig. maaamma...?


åh, och så träffade jag emily igår också. emily är typ bäst.

Kommentarer
Postat av: madde

thanks! Otroligt sexig bild du hittat också, förövrigt ;D

2008-01-04 @ 11:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0