somebody needs you like never before.

sisådär.
usch. jag är inte riktigt hundra idag alltså. ingenting är roligt, allting är tråkigt.
jobbet har börjat. det var roligt en halvtimme, sen ville jag bara hem. men hemma är också tråkigt.
vill inte jobba. vill inte vara hemma.
vill inte äta. vill inte gå hungrig.
vill inte sova. vill inte vakna.
vill inte städa. vill inte ha stökigt.
vill inte ha tagit studenten. vill inte gå i skolan.
vill inte packa. vill inte tvingas packa i panik.
vill inte flytta. vill inte stanna kvar.

vill ha flyttat. vill ha allt överstökat.
vill ta en veckas flykt från verkligheten och ta en restresa med josse och marie.
bara denna veckan tar slut.

miss you guys.
 jag gör verkligen det.


Kommentarer
Postat av: Marie

Kreta. Vi är oslagbara!

2008-06-24 @ 16:18:04
Postat av: fia

Jag vill med RESA! <3

2008-06-25 @ 11:34:53
Postat av: amelie

jag vill också resa!! <3

2008-06-25 @ 19:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0