en elegi för alla vägar som vi inte vandrat än.

religionsprov imorgon och pa-inlämning och radiosändning på fredag. nu är locket borta från örat och mikaela är fit for fight igen. två dagar räcker långt. hihi. GAAH.

lördagen var över lag väldigt trevlig, förutom en hel del missöden. jag blev slagen på, kallad "slamphora", tafsad på och bråkad med. min personliga favorit är missfostret till äckel som stod halvvägs in i bilen och vägrade flytta på sig när vi skulle köra. det slutade med att jag satt och skrek på honom efter att han sa åt mig att hålla käften.
sen körde jag mot enkelriktat.
idiot.


... sen kom m hem. och jag blev glad.

nu blir det till att åtminstone börja på mitt radioprogram, (jack kommer lönnmörda mig för nånting som egentligen är hans eget fel) komplettera projektarbetet så att ann kan sluta gnälla, plugga för provet och skriva bokrecensionen till anders. i helgen blir det jobb, och sen är det praktik och påsklov som gäller.
bara den här veckan är över.

ikväll blir det till att agera fylletaxi, m ska ut med cribbe och jag har lovat att köra. blir genast några extra timmar åt råplugg. det här ska nog gå bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0