feels like summertime.

image38

"En mycket charmerande resort i Medelhavsarkitektur som delar faciliteter med systerhotellet Elounda Beach. Hotellet består av en huvudbyggnad, en flygel och ett par mindre byggnader samt bungalower. Allt omgärdat av en vacker trädgård och två mindre sandstränder. Perfekt strandläge! Hotellet har egen strand med solstolar, parasoller, strandbar och restaurang. Room service. Sällskapsrum med TV. Poolområde med saltvattenspool, separat barnpool, gratis solstolar och parasoller. Poolbar. Uppvärmd inomhuspool. Gym, bastu, turkiskt bad, massage och skönhetssalong. Många sportaktiviteter både på land och i vatten, mot avgift. Lekplats. Flera restauranger och barer med olika teman. Internet i receptionsområdet mot avgift. Konferensmöjligheter. Begränsad lokal trafik.

Modernt inredda superiorrum med många detaljer. Två separata sängar. Vissa superiorrum har förbindelsedörr och TV i badrummet. Terrass, balkong eller uteplats, vissa med sned havsutsikt. Bungalow finns med både superior- och deluxerum, där deluxe är något större. Bungalowerna är utspridda på området och har dubbelsäng. Terrass, balkong eller uteplats med havsutsikt. Familjerum med terrass, balkong eller uteplats. Alla rum har telefon och satellit-TV med musikkanaler. Minibar. Hårtork, badrock och tofflor. Bad/dusch och wc. Möjlighet till internet mot avgift. Städning 7 ggr/vecka."


jag hade inte bangat.



Kommentarer
Postat av: madde

jag hade bangat
... eller vänta, vem försöker jag lura?

jag är på din sida, Mikkis!

2008-03-19 @ 19:06:49
URL: http://maddesmatorgier.blogg.se
Postat av: Fia

Åhhhhhh!
Jag hade då fasiken inte bangat!

2008-03-20 @ 09:55:36
Postat av: Favorit-Amelie

jag är på som fan!

2008-03-22 @ 11:21:39
URL: http://aaamelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0