I can do anything for you.

long time no seeing. kanske lika bra, jag har helt enkelt haft bättre saker för mig. som en helmysig påsk tillexempel. har haft världens härligaste dagar med alldeles för lite gjort. skärtorsdagen passade jag thelma, långfredagen käkade jag och tjejerna på class i snöoväder, sen nobbade mikaela utgång pga feber och pengabrist och blev upphämtad till färlöv istället. påskafton spenderades i metropolen åraslöv hos m:s moster, kusiner och MASSA god mat, därpå björket och joddla (...) halva natten. påskdagen blev det staffanstorp hos faster lotta med bihang, vovve och MASSA god mat. annandagen var som alla andra annandagar, lämnade knappt sängen förutom framemot kvällningen, då det blev MASSA god mat igen. bantning nästa, ungefär. 
påsk är mysigt.

ikväll blir det tellmepassning igen innan det blir till att köra till yngsjö och tjejmiddag - trevligt! förhoppningsvis får jag nattsällskap också, men det är mycket som inte är säkert här i livet, och imorgon blir det bromölla och farfar.
tiden fram tills bussgång och barnpass ska spenderas på att leta utbildningar och eventuella framtidsjobb. wish me luck, för fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0