och jag lärde mig att krympa.

avslutade det skriftliga stilanalysprovet i svenska c igår, skönt. helt ledig idag, men ska ha en bokrecension inlämnad till anders imorgon och ett antal svenskauppgifter tills på fredag. måndag-tisdag-onsdag är det dags för projektarbetsredovisning, måste förbereda det i helgen och skriva om det tills nästa fredag, då det ska vara helt inlämnat. (min kära medbedömare är en jävla hagga och har fått för sig att jag kopierat hela arbetet.)
samma fredag är det också meningen att vi ska sända våra radioprogram, något som jag faktiskt började med men som jag också i agressiviteten och villan råkade radera. ska få ihop ett entimmeslångt radioprogram om svenska sekter, inkluderat ett "välgjort" reportage, minst en telefonintervju, live-prator, en gäst i studion och även lite musik. ska nog gå bra. andra delen i svenska c-stilanalysprovet, muntligt den här gången, ska även det bli av nästa vecka. sen att tord har gått under jorden och varken svarar på samtal eller mail (inte ens krismail à "tord, ring mig NUUUU, jag har nytt nummer, du har fått det minst tre gånger innan men du får det igen... RING MIG, jag svarar dygnet runt") är ju en helt annan sak.

åh, så ska vi ut på fredag. och på lördag. det blir skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0