stuck here with my pride.

my god, vad vi hade skoj igår! förfest ute hos anna efter att jag varit i malmö och köpt balklänningstyg, därpå skjuts in till biljard, där det shotades och dracks corona i vanlig ordning. vidare vart det class för hela slanten, dansade som galningar tills våra fötter kreverade. klockan tre fick jag lyxskjuts hem av ameliepappa, käpprätt i säng med ömma fötter, och så m:s härliga röst i telefonen i ett par timmar. somnade vid sex imorse.

ikväll ger vi oss på det igen. ska snart bort till anna och hämta bilen, ställde den där igår, sen blir det tillbaks till åhus, lite iordninggörande innan det blir hässleholm och schlager för hela kvällen. förfest hos vicky med alla underbaringar, väldans trevligt. blir dock en nykter tillställning för mikaela, som ska vara duktig och chaufför och grejer. stannar i hässlehåla inatt, tidigttidigt imorgon rullar nämligen tåget från åre in på hässleholms central, och DÅ mina vänner, DÅ ska jag stå på första parkett.
morgondagen ska alltså följaktligen spenderas inlåst med m för att ta igen en hel veckas saknad. imorgon är jag okontaktbar, så försök inte ens.
imorgonimorgonimorgon.


Kommentarer
Postat av: madde

Mikkis, jag är mycket ledsen att behöva meddela det, men du ÄR faktiskt toffel. åtminstonde litegrann ;)

2008-03-08 @ 15:42:45
URL: http://maddesmatorgier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0