är ni beredda att slåss?

shit alltså. snart tar vi faktiskt STUDENTEN.
gah.

dagen har spenderats med klänningsprovning i bromölla, återstoden pluggandes i färlöv. tillslut tog vi en paus - jag i pluggandet och m i arbetet - och åkte till öb och kollade köksgrejer. därpå mitt favvolekland: carwash 24/7. hysteriskt roligt, och nu är lill-per ren och fin igen. (att det är jag som skräpar ner vet iochförsig fåglarna om jag vill hålla med om...) skräpmat till middag, sen "hem" för ännu mer plugg. nu har jag bannemig gjort vad jag ska idag, ska krypa ner under täcket och invänta m som sitter framför tv:n framför nån sport. champions league, månne?
sjukt trött är jag iallafall, han får komma när han kommer. sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0