bara en gång i sitt liv är man helt i takt.

åh, jag har en sån där härlig re-union (?) med min WMP. härligt värre.

plugg och städ. mest städ och tvätt för tillfället faktiskt, ska snart ta tag i pluggandet också.
m är i vinslöv på 30-årsfest, han har inte ätit nåt på hela dagen och jag är bara lite orolig att det blir ett livlöst paket och inte en halvblarig hetnos jag får med mig hem inatt.

har kollat på möbler precis hela dagen, ett styck köksmöblemang köptes och det bestämdes sig för en helt okej tv-bänk (jag hatar den här kompromissa-delen). soffa bestämdes igår efter upphämt av en mycket sleten m och nu är det bara soffbord kvar. ett soffbord och en och en halv månad, knappt. inteförattjagräknar, men ändå.

nej. nästa klädhög fram för granskning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0