cry just a little for me.

tillägg till to-do-list: ¤ 1 st. svenskatal i nationellt prov. ämne: "saga och sanning". tack johanna.

och jag blev plötsligt så sugen på hockeypulver.

yesbox, imorgon är tre veckor kvar till student och dagen har således tillbringats dels hos frissan för testuppsättning till balen, dels i bromölla för klänningsprovning. blir väldigt fint och väldigt sådär icke-enkelt som jag inte vill att det ska vara. menmen, det blir nog bra ändå. är ju trots allt bara en kväll, haha.
sitter i skolan för tillfället, har precis slängt ihop en pluggansökan som ska läggas på lådan innan halv sju tillsammans med de sista studentinbjudningarna. senare blir det färlöv - m är för närvarande på väg hem från göteborg igen, äntligen.
hade en liten halv-dust med pappa igår igen. är det konstigt att man aldrig är hemma när man blir bemött sådär? knappast. höll på att säga nåt riktigt dumt när han fick ur sig ett "du kommer ju aldrig klara av att flytta hemifrån!", men med ett litet bett i läppen ordnade det sig också. jag borde gå en kurs i konflikthantering.

imorgon blir det fika med favoritemily, och så överraskning på det - fem månader sen allt dåligt blev bra och all tid gick åt att tänka på någon annan än sig själv. tack.


Kommentarer
Postat av: M arie

jag är klar med mitt tal! tjihiiii!

2008-05-17 @ 13:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0