för mig dit min tanke aldrig nått.

skattjakten var en upplevelse.

gött att sova till halv två efter en brakkväll som gårdagen. tack allihopa för en trevlig kväll, och tusen tack tjejer för en härlig förfest och tågresa. love ya.
bara en vecka till student och de få vakna timmarna of mine idag har spenderats i solen. nu pausas det med pappas kycklinggryta (väldigt sen lunch) och sen önskade m picknick ikväll. får se vad jag kan klura ut.

en dusch på det här, sen är jag fit for fight igen. papp och hjörd åker till tyskland imorgon, får se till att skriva ihop en liten önskelista. blir även en sista klänningsprovning, innan middag med m:s chef, dennes sambo, syster och svåger. spännande.

det äcklar mig att du verkligen vet hur du som bäst ska få mig att få dåligt samvete.
nej. bort med dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0