lie with me, stay with me.

fan med. jag blev nyss erbjuden jobb. ett jobb som jag faktiskt behövde. ett jobb som jag måste tacka nej till.
vaFAN kunde du inte ringt lite jävla tidigare för!?


fredags var härligt. köpenhaven med mikaela och sen hemom och hämta upp världens snyggaste m för lite förfestande hos favoritfia innan mumsigt cats och utgång i kristianstad. sjukt fin kväll, tack darlings! 

åh, jag pratar med jim. jimjimjimjim. fy fan vad jag saknar er.

och jag fick faktiskt gå på bio i förrgår. det ni! 'street kings', vad gör man inte för keanu reeves? riktigt bra film faktiskt, längesen jag var på bio och det var faktiskt en riktigt mysig upplevelse.

nu kom m hit, får se vad kvällen bjuder på. en lägenhet imorgon kanske? håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: fia

du är favoriten mikkis! :)

2008-05-07 @ 20:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0