nu ska vi berusa oss.

puh, ännu en måndag till ända. m åkte till götet tidigttidigt imorse för jobb och lämnade mig här hemma alldeles ensam, och efter två svenskalektioner var den här skoldagen också slut. nu har jag tillochmed skrivit ut anmälningsblanketter till plugget i höst, ska se till att få det fixat. varför är jag alltid ute i sista minuten? lär mig fan aldrig!
får hoppa av vid skattemyndigheten på väg hem och skaffa personbevis också, sen är det slutmixprov imorgon som jag missat genomgången på, och jag fick nyss dessutom en påminnelse av bästisjack (...) att jag inte lämnat in mina radioreklamer. (vilka jävla radioreklamer?)
nästa vecka sätts betygen och jag har, förutom nämnda tråkisar, följande att göra tills dess:
¤ ett historiaarbete om antikens gladiatorer
¤ en uppsats om franska revolutionen
¤ ett brev till mig själv om tio år och en feministisk uppsats om "ciderhusreglerna" i jävla arbetsliv
¤ en inlämning i religion som jag inte har en aning om vad den handlar om
¤ ett teoriprov i ljud på fredag förutom hemskeslutmixen imorgon
¤ alla svenskauppgifter om modernismen + den där jäkla bokrecensionen som fortfarande inte blivit gjord
¤ ett tio minuter långt argumenterande tal i referatteknik
¤ två ordkunskapsprov (jävla svenska c!!)

dessutom ska jag ha sökt mina kära utbildningar innan torsdag. wish me luck, för fan.


just det, jag välte ut en halv liter chokladmjölk i min nya väska idag. grattis till mig. och jag har en flaska vin i min andra jättestora väska från min kära chef som jag och linda fått som belöning för att vi varit så duktiga... inte helt fel, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag får också göra en checklista!
- Tal i SV B
- Ett alfabet i Graf C
- Inlämning Sh B
- Inlämning i religion? Eller är det bara du, kära vän?

2008-05-13 @ 10:14:23
Postat av: johanna

du glömde svenskatalet! bara så du vet....

2008-05-13 @ 17:55:57
URL: http://johannaholm.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0