been there, done that.

shiddimaggiddiee. 'aldrig fucka upp' var riktigt bra. hör definitivt inte till vanligheterna att mikaela gillar kioskvältare... men en riktig höjdare, satt ute på balkongen och läste oavbrutet i förrgår. nu ligger 'gomorra' på tur, sen får jag se till att fixa 'snabba cash' också. får se till att låna hem tredje millenium-boken från papps också - så ska väl jag ha att göra ett tag.

det enda bra med våren är ju det perfekta vädret vi har blivit välsignade med! det har firats duktigt, kan jag säga, med mat och läsning ute på balkongen och igår picnic i hässleholm med fia, hennes systeryster anna och maxi the dog. härligt att man slipper ha jacka. (nej, annars hatar jag fortfarande våren.)
jag och fia ska för övrigt på cirkus imorgon! har nog inte varit på det sen jag var tio eller nåt, ska bli barnsligt skoj.

nu har jag precis klämt i mig lite frukost - m:s syster var här igårkväll och käkade lite och klockan hann bli ganska mycket innan vi trillade i säng. nu har m stuckit på fotboll, och jag ska börja göra mig iordning för en liten tur med bilen i det vackra vädret. (vackertväder, vackertväder, vackertväder, vackertväder.)

Kommentarer
Postat av: saris

aha. det låter ju typ. MYSIGT :) när , var och hur? tell me!

2009-04-04 @ 14:45:19
URL: http://latexsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0