do you mind to watch me fall?

jävla sj! inte nog med att de satarna helt enkelt inte KLARAR AV att få sina tåg att gå och ankomma vid rätt tidpunkt, deras hemsida för biljettköp funkar konstigt nog bajs varje gång jag ska använda den. jag får krupp!
är biljetter till veckans besök i växjö som gäller, föreläsning och tentaresultat på fredag. spännande...!

måndagar är livets återvändsgränder. på måndagsmorgnarna går m upp ur sängen tidigt för att gå till jobbet igen efter en lång härlig helg då man har honom till sitt förfogande dygnet runt. nästan iallafall. måndagarna däremot, påminner en om att man egentligen är en förjävla sällskapssjuk människa som får spel av att inte ha 100 saker att göra  h e l a  t i d e n. får bättra mig på det. och fram tills att jag lyckas göra det heter räddningen sofia.
kvällen har spenderats på badhuset med några längder simning, en del lekande med småbarnens vattenleksaker samt långt och skönt bastande med ovanstående räddare i nöden - en mycket trevlig kväll må jag säga. jag är helt dåsig fortfarande, och eftersom jag gjort mitt idag - tvättat åtta maskiner tvätt; ÅTTA! - ska jag snart call it for the night och krypa ner under täckena i storsängen. om bara sj kunde fungera nån gång.

imorgon består dagsdosen av fiasällskap med frukost och förmiddagspromenix, sen får vi se vad resten av dagen bjuder på för min del. träna kanske? (haha.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0