drömmar går i kras.

sådärja. då har man plockat undan efter grabbarnas framfart här tidigare idag, slagit igång diskmaskinen och gjort sig iordning för natten. jag har pratat med jim och med marie och med en hel drös andra, allting bara snurrar i huvudet. det har varit en lång dag. återstår bara för mig att ta med duntäcket ut i soffan och försöka få sig nån timmes sömn innan fyllekajorna ringer och vill hem igen. imorgon blir det påskfika hos farfar och sen fondue hos favvofia och joel, kommer bli jättemysigt.
inatt sover jag med låsta dörrar.

(för övrigt kan jag varmt tipsa om att INTE avsluta två dagars halvfasta p.g.a magkatarr och illamående med en skål asiatisk soppa från kelda, very hot. ajajaj, säger magen då. ajajajajaj. gånger hundra.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0