här står jag nu, förlorad.

åååååhh. det ringde nyss på vår dörr, och den signalen går genom märg och ben. högt upp ur soffan för att öppna och möts av tre små påskkärringar, knappt fem äpplen höga med leenden som kunde fått saddam hussein att smälta. sååå söta. vilken tur att jag köpte hem de där chokladen "ifall att..." får nog köpa hem lite mer lösgodis också, för sånt här borde det vara lag på att förbereda sig inför. (dumma dumma mig som helt glömde bort det på willys och inte kom ihåg det förrän i kassan. snappsnapp, så ryckte jag till mig det närmsta som fanns - två 100gramschoklad. men alla vet ju att det är roligast att få lösgodis, eller små påsar typ haribo... haha, jag är helt frälst i de små sötnötterna.)

imorgon drar stora påskfirandet igång, och vara i tre långa dagar ska det också göra! idag förberedde jag mig genom att spendera dagen på stan med fiaannamaxi, och senare även hemma hos fia med angelica och guitar hero. trevligttrevligt.
nu ska jag minsann städa ett slag och sätta i fjädrarna i vårt finafina påskris innan det vankas middag.
glad påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0