i landet som jag byggt har du just varit allt utom trygg.

vilket toppendag det visade sig bli, trots en jobbig natt. gick upp vid halv nio och vaknade med hjälp av en balja kaffe, och när emily dök upp vid halv elvatiden blev det scones och amerikanska pannkakor till frukost. halv ett begav vi oss mot stan och jag träffade farfar och marita (som för övrigt köpte body shops UNDERBARA body butter med grapefrukt till lilla mig för att jag lyckats så bra med mina tentor. nu kan jag lukta lika gott som emmaaaa). jag spenderade ytterligare några av mina surt förvärvade slantar på kläder till kvällen och fikan undanstökades i solen på lilla torg... härligt! 
nu ska jag snart bege mig in i duschen och göra mig iordning för malmö, planen är att sticka vid sextiden, iordninggjorda och klara. ska bara käka upp fisksoppan först (ja, jag är inne på ytterligare en hälsofarlig soppdiet).
kvällens stora frågetecken: hur mitt skoskav ska lyckas överleva natten...?  


Kommentarer
Postat av: emma pemma :)

"lika gott som emma" du är för jävla söt!

2009-04-19 @ 13:00:43
URL: http://atletflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0