I read your mind with no intentions.

FYFAAAAN vad jag är bra!
hur jag lyckades få vg på min första universitetstenta ever är ett mysterium i sig, men nu visar det sig att sista tentamensmappen som visats som icke godkänd på portalen ifråga bara var ett resultat av slöa lärare och taskig internetuppdatering. vad det betyder? VAD DET BETYDER!? det betyder "inte en endaste liten omtenta, tvärtom kan jag lämna socialpedagogiken med råge godkänd (och till på köpet med tonvis av beröm i bagaget) bakom mig utan att behöva ha ångest för att ha gjort dåligt ifrån mig - tvärtom".
fy satan, känns som mount everest precis lossnade från mina axlar, och jag firar med ett stoooort glas vin. IHHHH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0