ingen är stark nog att lyfta det jag bär.



suck. ibland blir man bara så besviken. ingen pappa i påsk. det är ALLTID pappa på påsken. det är ju det som ÄR påsk, att alla träffas och äter god mat och UMGÅS. så få traditioner vi har i vår släkt kan man ju kanske försöka vårda de som finns. grr.
menmen. påsk hos farmor blir det iallafall, med lottahenrikochvovven - som vanligt. dagen innan påskmiddag i färlöv och idag tillkom ytterligare en påskmiddag, på fredag med fiajoelangelicaochnisse. ska det va', ska det va' på redigt!

tusen tack snälla emma för brolles "ett hjärta som glöder som en gång brann". ett underbart album som andas riktig sommar! (en dag ska jag gifta mig med en norrlänning.)


jag älskar när jag försvinner
jag älskar när jag vinner
- älskar när hjärtat brinner och all ångest blir till sand
jag älskar att stå ensam
jag klarar mig på egen hand
du är det enda som stör
- du som bara illa gör
är det mig du gråter för?


dagen har tillbringats med fia och angelica. jag och fialotta åkte till willys, handlade lite smått inför påsken och lunchkalasade på varsin fransman av den underbara korvgubben innan angelica kom tuffande i sin blåa(!) bil och körde hem oss till sig, där vi fick kaffe, nybakt bröd och vars två böcker att låna hem. härligt! nu ligger således både 'snabba cash' och 'maffia!' på tur att plöjas igenom. ska försöka ha lapidus utläst till fredag så hon får tillbaks den nångång...
och trots att magontet och illamåendet inte lagt sig, och trots en eventuell smygande urinvägsinfektion, följer jag nog med ut en sväng ikväll och dricker vin med tjejerna. m ska ändå till o'learys och kolla på jävlabajshockey, så varför inte? in i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0