min tid kom, och den är nu.

gääääääsp!
tack snälla fia och joel för gårdagskvällen (ja, a och n också förstås!), blev riktigt trevligt med massa god mat och spel. rätt som det var var klockan halv två! hur hände det egentligen?

jag har krupit upp i soffhörnan och beundrar det vackra vädret. vi får se vad dagen bjuder på. ikväll är det påskmiddag hemma hos familjen färlöv iallafall, om det inte hinner ploppa ut en liten bebbe tills dess. man vet aldrig.

nähänej, sa parkstädaren. mina vänner - det här gick inte så bra som jag väntade mig. jag ska minsann smyga tillbaka in i sängvärmen och krypa ner bredvid m en stund till innan han sticker på träning och fotboll. natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0