never saw it coming.

åååh, vilken skön dag! fick med mig m till stan i det vackra vädret där han fick sig en välbehövd klippning och ett par jeans. memyself blev ytterligare två par skor rikare, samt lite annat krimskrams. fikan skulle intas på duvanders, att de dessvärre snart skulle stänga gjorde mig dock INGENTING, utan gav mig istället oxfilé, potatisgratäng, bea och kryddsmör på hemmabalkongen istället. då kan minsann behålla sin jädrans caesarsallad. mat är BRA.

nu ska jag snart köra m till förfest/hockey-vm, blir nog en runda inom hemmakväll också kan tänkas. bara skit på tv ju, och så är det ju lördag. funderar fortfarande på den där utgången, men det blir nog bara jag och tv:n ikväll (läs: jag, tv:n, en snyftare och en påse lösgodis). oboy istället för vin blir det också - ska med största sannolikhet agera fylletaxi inatt.

nä. hipp och hopp. upp ur soffan och diska, du arma kvinna.

(för övrigt MÅSTE jag tvätta fönstrena imorgon. har sagt det i en månad, men alltså. de blir ju inte direkt renare, om man säger så. att solen ens kommer igenom är för tillfället ett under.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0