where are you gonna sleep tonight?

håhåjaja! det är inte lätt att vara liten, inte. nu har jag iallafall varit duktig och totalstädat hela lägenheten. det finns tamigfan inte en fläck som inte är kemisk ren. ni skulle kunna SLICKA på både golv och spisfläkt och toalettstol och bara få i er en massa goa kemikalier, om ni inte tror mig. så det så!
nu tar jag en paus i livet och dricker lite vatten innan det blir ett sista ryck med golvmoppen och sen sängeeen. vatten är för övrigt en bra grej. borde nog börja använda det lite oftare.

take me all the waaaay... aaayyy-aaayyy.... shit, vad glad jag är. haha. aprilvädret som spökar igen kanske, men satan i gatan vad jag har mycket att vara glad åt egentligen. nystädad lägenhet, inte minst. världens bästa m kommer snart hem och sjunger mig till sömns, imorgon är det min alldeles alldeles egna dag, för att inte tala om torsdag, då det blir hejdundrande kalas med nästan alla älsklingar som finns. ursäkta nostalgin, men fyFAN vad glad jag är för att det finns så många som står ut med mig. för tillfället är mitt största problem vad jag ska ha på mig imorgon. resten ordnar sig.
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0