and you bleed just to know you're alive.

mikaela's in da växjö!!
sitter i emmapemmas söta lilla hem och har övergett pilatesbollen som har varit mitt hem sedan jag kom innanför dörrarna. PM: köpa pilatesboll fortast möjligt.

fick världens mest otippade sällskap på tåget, har chockfyndat två sticksisar och ett par byxor, ätit god paj, gått en promenad, köpt godis och kollat på sötchristoffer och anna skipper, och håller för tillfället som bäst på att jobba på att tömma vinflaskan. så så ligger det till, helt enkelt. jag sitter och studsar på pilatesbollen och skrattar så jag kiknar medan emma berättar om alla killar hon inte kommer ihåg namnen på. och så trillar jag av bolljäveln, välter ut ett glas eller två, så börjar vi om. jevla trevlig kväll, måste jag medge.
jag har egentligen sjukt mycket mer kvar att läsa till seminarena imorgon, men jag ORKAR HELT ENKELT INTE. jag är vuxen, jag låter bli att plugga om jag vill låta bli att plugga. punkt.
däremot skulle jag vilja duscha. gå och duscha mikaela. ja mikaela. nu mikaela. men det är KAAAALLT mikaela.

haha. jag är fan inte riktigt riktig.

älskling. jag saknar dig och vill tillbringa fredagskvällen under täcket. utan sport, helst. tack.

(växjö är en väldigt trevlig stad, för övrigt. och jag vill ha en hundvalp eller en pälsbollskaninunge. eller en isbjörn, men helst en panda.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0