där du andas, där du älskar.

ibland blir jag så fruktansvärt sugen på lite konstiga grejer. inte alltid. jo, jag blir alltid sugen på grejer, men inte nödvändigtvis konstiga.
hur som haver, idag var en sån dag, och idag blev jag sugen på köttbullar. lyckligtvis har jag ju också lyckats gänga mig med en som råkar vara en hejare på hemgjorda köttbullar. sagt och gjort, jag blinkade med mina blå, och självklart fick jag min vilja igenom ytterligare en gång. mums filibabba, men mätt blir man. och trätt, som farfar skulle sagt. nu har jag schasat ut herrn i huset för att kunna kolla upp lite möjliga presenter till densamme till födelsedagen i helgen. lagom tills han åkt började ju dessutom "eleventh hour" på canal+, och det missar man ju inte gärna. sjukt bra serie.
så här ligger man, mätt och trätt, men ändå på god väg att kränga upp en ask vindruvor. gott!

nu ska jag leta hemlisar och så fort så fort dr hood har löst mysteriet med de döende 11-åringarna väntar disken. imorgon ska jag ge mig ut på stöveljakt, och kanske tillochmed försöka mig på ett litet bakprojekt. trevligttrevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0