don't know if it's her or just my mind I'm losing.

FÄRDIG!

duktig idiot, mikaela. en hel dag framför datorn resulterade i att jag skickade in tentan FÖRST AV ALLA, och 24 TIMMAR INNAN STOPP! helt sjukt. är nog det tidigaste jag lämnat in någonting i hela mitt liv. lite läskigt att trycka på den där sista anhalten, speciellt eftersom inga andra var reggade. men man har väl jobbat på swemedia och vet att "det är bara att göra det".

GUUD vad skönt! nu ska jag gå och ta mig några timmars välförtjänt sömn, får se om jag somnar innan fyra. imorgon blir krig mot csn, bokletande och anteckningsrenskrivande/-städning.

ja, jag är lycklig. ju mer jag tänker på det desto lyckligare blir jag. det är dags att du börjar testa det också, det förtjänar du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0