första gången som du ska falla ner i gråt, första gången som du ska tigga om förlåt.

varje helg- eller torsdagsmorgon man vaknar av att huvudet går i bitar och halsen känns som sahara måste man alltid först och främst ställa sig frågan "var det värt det?".
den här gången blev svaret ett rungande "JAAA!", satan i gatan vad skoj jag hade igår. firade allas vår bästaste fia med skumpa, god mat och schisch i hässlehåla, nya kontakter skapades, många skratt avslöste varandra och ännu en taxichaufför blev utskälld - det var helt enkelt en toppenkväll. nattåg till kristianstad och banken, där det var väldigt crowded och väldigt... ähum... spännande. kul med liveband, klackarna gick i taket och man trots att jag kände mig som en uppstoppad pudel fick jag ändå uppmuntrande ord och till och med ett "jag älskar dig" från en totala främlingar. grymt för självkänslan, haha.
nej, allvarligt talat. det var grymme. thanks darlings!

du hade din chans, och sumpade den. nu är det fanimig försent. keep your hands off!

nu ska jag inviga min fina temugg från village och göra mig lite frukost, sen blir det bort på genvägen för avsked av marie som lämnar landet (tänkte jag säga, men faktiskt bara skåne. och oss, såklart!) i nästan tre månader imorgon.
jag kommer gråta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för igår, hade en toppen födelsedag! En avde bästa! :D LOVe!

2009-02-08 @ 20:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0