I'm scared, cause I will not love again.

gaah. ska tillbringa natten med att skriva tenta på min förbannade bokjevel. (nej, har fortfarande inte gjort det, ska vara inne imorgon). börja plugga nu, mikaela. nununu.

dagen har varit helmysig, väckte m som jag lovat 2.01 inatt och pussades lite. halv åtta imorse vart det upp och gratulera med paket och baka cheesecake till kalaset (blev "med utmärkt resultat godkänd" som svärfar uttryckte det), sen tog jag med födelsedagsgrisen till café sandhem i vä och deras beryktade frukostbuffé. mygod, säger jag bara, vilken frukostbuffé! har ni inte varit där, så åk dit. var syster som tipsade, skulle egentligen till grand hotell och käka frukost, men blev i sista stund ändrat och tu var det. förutom "vanliga" saker som brukar finnas på alla frukostbufféer, har de typ... typ PANNKAKOR! och typ... BACON! och parmaskinka och BRIEOST. (bara tanken på att kunna ta hur mycket brieost man vill utan att det tar slut kan få mikaela att svimma av lycka.) väl hemma igen vart det dukning och sedermera kalas då det bjöds på nybakta bullar med pålägg, ostbricka och ovannämnda cheesecake. trevligt värre.

imorgon åker älskling till göteborg för att jobba och lämnar mig alldeles ensam här hemma. jag hatar att sova själv, har blivit helt fjantig med det, nästintill mörkrädd. har jag aldrig varit innan. hm.
anyhow, han kommer snart hem från innebandyn iallafall, och då ska vi avsluta födelsedagen hans med lite tacopaj. plugga kan jag göra inatt.

we need to have a serious talk.

imorgon offrar sig fialotta för mig, så så fort den donnan kliver av tåget från jobbet står jag där på stationen och säger "ta hand om mig". och tänka sig, att det gör hon också.

wish me luck med das tenta!

Kommentarer
Postat av: saris

varför har du tenta för? har jag missat att du pluggar eller nåt? hmmm. Och jag blev jäävligt sugen på frukostbuffé av din blogg. Tur att jag ska bo på hotell och få käka god frukost hela tre dagar i rad!!! iiih :)

2009-02-18 @ 22:41:51
URL: http://latexsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0