jag är stjärnan som slocknade i dig.

fan också.

men stå där då, bara stå där och var så helvetiskt jävla snygg och påminn mig om att jag är så infernaliskt jävla dum i hela satans huvudet som gjorde som jag gjorde, och stå där för fan, få mig att darra som hämtad direkt ur en jäkla harlequin-roman. bara stå där och frys mig med dina ögon, stå där och släng det i ansiktet på mig, stå där som en jävla sagofigur och gå sen hem till din jävla slampa men se först till att bara stå där, stå där för fan, och skaka om mig som en jäkla docka, bara gör det för in i helvete, skaka om mig, krama mig och säg att allt är glömt och förlåtet och att resten kommer bli bra.

nej men allvar. skaka om mig, krama mig och säg att allt är glömt och förlåtet och att resten kommer bli bra. jag behöver få höra det mer för varje dag som går.

(och mikaela ska lösa det på det enda sättet hon någonsin "löst" något i sitt liv - hon ska dricka bort sina bekymmer tillsammans med resten av fjortisarna och lägga sin tillförlitelse i den pålitliga alkoholen. moget som fan.)

Kommentarer
Postat av: saris

Det funkar alltid att ta till flaskan. För tillfället.

2009-03-01 @ 20:36:05
URL: http://latexsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0