kände du mitt hjärta tveka?

alltså, visst, jättegrattis och himla roligt och hela köret till kronprinsessan va. men när ens enda ljuspunkt under dagen värt att ta en paus i pluggandet är en repris på 'house' kl tre, och det visar sig att vickan herself har gått och FÖRLOVAT sig och grejer, och därför ska ALL normal tv-sändning STÄLLAS IN av någon outgrundlig anledning - det går jag inte med på. det går jag helt enkelt inte med på.
men visst, grattis för tusan.

south park suger och jag är ensam. m kom hem efter innebandyn som han åkt till direkt efter jobbet - och vände igen för att åka och tvätta bilen. han ville inte ens ta sig tid att äta med mig. JADETÄRSÅHIMLASYNDOMMIGJUSTNU. funderade på om jag skulle tvinga honom att köra mig någonstans för att köpa tröstskräpmat, men orkade inte. dessutom börjar ju den riktige house på canal+ om tjugo minuter, och det vill man ju inte missa.
och så har jag pms. märks knappt va?

kvällen bjuder på - gissa vad? - mer pluggande och lite catching up med malmöpendlaren som berättade att ytterligare en stackare blivit påkörd av tåget. se där, victoria! anledning 23948 till att du skulle väntat med att förkunna din förlovning tills imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0