no more lies.

shit pommes frites vilken dag. hade så lite att göra att jag satte igång att göra RÅRAKOR till lunch. fatta det då? med morötter i, tillochmed. blev himskans gott, måste jag bara få meddela.
(sen kollade jag på house och glömde tvätten, åkte med mamma och sis till willys och handlade, städade undan, mottog josse och anna, käkade massor av sushi (mumma!), drack kaffe och fixade emelies födelsedagspresent, glömde tvätten igen men kom ihåg den fyra timmar efter att den egentliga tvättiden tagit slut.)
hm. verkar som det har varit en ganska innehållsrik dag iallafall.

imorgon åker jag till växjö!! ska bli sjukt spännande. visserligen ska jag inte till skolan förrän på fredag, och visserligen har jag varken läst eller antecknat nåt från kurslitteraturen på 440 vs. 553 sidor, varav den ene tegelstenen är på engelska, men ska bli sjukt fint att få bo hos emma en natt. ska laga mat och dricka vin och snacka skit hela morgondagen/kvällen. härligt!

tenta 2 från umeå inlämnad i måndags (hos fia, vilket för övrigt var en hemskans trevlig kväll, må jag säga), nr 3 ska in redan nästa måndag då jag står utan dator. hm, trixy. bautatentan i socialpsykologin ska in den 23:e och består av en megauppgift som dessutom egentligen ska göras i grupp - som jag tagit på mig att göra alldeles själv. på måndag drar dessutom den aktiva fasen med ilska&aggression igång, och jag har varken kurslitteratur, lust att spendera 500spänn på en enkel bok till kurslitteratur, eller någon som helst aning om vad examinationsuppgiften egentligen går ut på. heja tankspriddhet? inte lika mycket som c4fasoner på universitetslektorer. nu är jag uppe i 125% studietakt. heja plugg!

nästa fredag åker min krambjörn 100 mil (eller hur långt det nu kan vara till åre) ifrån mig i en hel vecka. har redan fått josse och anna att lova att sova hos mig på fredagen den 27:e - jag vill väl inte sova själv heller... UMGÅS MED MIG!

fredagen 27:e, ja. UTGÅNG, FÖRFEST HOS MIG INKLUSIVE HÄMTMAT OCH SINGSTAR. det kommer bli en sannerligen blöt kväll - you know my number.

Kommentarer
Postat av: Ikea-sällskapet

Min dator står till förfogande på måndag också ifall du vill! :D

2009-02-19 @ 08:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0