now I can fly.

puh! pustar ut efter kvällens kalas. har firat m för första gången den här helgen - d.v.s. städning, ommöblering, handlande, matgörande, dukning... tur att jag älskar kalas. seriöst, jag älskar verkligen kalas.

ibland får man bara bita ihop.

nu ska jag lägga mig i seminariediskussionerna om den underbara "den svårfångade socialpedagogiken"  (som för övrigt är svintråkig och som jag har tenta på på måndag) en stund på moodle innan det blir sängen. som tur var hjälpte svärmor till med disken, ska bli skönt att gå och lägga sig och ha det gjort.
 
ha en härlig alla hjärtans jävla dag imorgon, själv ska vi bara ta det lugnt, stänga av mobiltelefonerna och käka gott. jag ska dessutom ge mig på att baka en tårta till släktkalaset på söndag, funderar på en cheesecake med vit choklad. gjorde den en gång till ett eget kalas och den blev himskans poppis.

utgång på onsdag folks, fira emelie som fyller 20 på tisdag. förfest my place. hör av er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0